چگونه پرستار موفق شويم؟

۱,۰۹۱ بازديد

Image result for nurse

پرستاري حرفه اي در بخش مراقبت هاي بهداشتي با تمركز بر مراقبت از افراد، خانواده ها و جوامع به طوري كه آنها ممكن است رسيدن، حفظ، و يا بازيابي سلامتي و كيفيت زندگي است. پرستاران ممكن است از ديگر ارائه دهندگان مراقبت هاي بهداشتي توسط رويكرد خود را به مراقبت از بيمار، آموزش، و دامنه عمل افتراق داد. پرستاران در تنوع گسترده اي از مناطق عمل با دامنه مختلف از عمل و سطح قدرت تجويز در هر تمرين.

بسياري از پرستاران ارائه مراقبت در محدوده سفارش از پزشكان، و اين نقش سنتي آمده است براي شكل دادن به تصوير عمومي تاريخي پرستاران به عنوان ارائه دهندگان مراقبت. با اين حال، پرستاران توسط بسياري از حوزه هاي قضايي مجاز به عمل به طور مستقل در انواع تنظيمات بسته به سطح آموزش. در دوره پس از جنگ، آموزش پرستار يك فرايند تنوع نسبت به اعتبار پيشرفته و تخصصي قرار گرفته است، و بسياري از مقررات سنتي و نقش ارائه دهنده در حال تغيير.

پرستاران توسعه يك برنامه مراقبت، كار مشترك با پزشكان، درمانگران، بيمار، خانواده بيمار و ساير اعضاي تيم، كه در درمان بيماري به بهبود كيفيت زندگي متمركز است. در ايالات متحده (و به طور فزاينده انگلستان)، پرستاران عمل پيشرفته، از جمله متخصصان پرستاران و پرستاران، تشخيص مشكلات بهداشت و داروها و درمان هاي ديگر، بسته به مقررات دولت فردي را تجويز كند.

Nursing baby.jpg

پرستاران ممكن است هماهنگي مراقبت از بيمار انجام شده توسط ديگر اعضاي يك تيم مراقبت هاي بهداشتي بين رشته اي مانند درمانگران، پزشكان و متخصصين تغذيه كمك كند. پرستاران ارائه مراقبت هر دو interdependently، براي مثال، با پزشكان، و به طور مستقل به عنوان حرفه اي پرستاري.


كلمات كليدي مرتبط: كارشناس استقرار نرم افزار , كارگر ساختماني منظريه اكازيون , استخدام تعميركار موبايل , كارگر ساختماني استخدام در منطقه پنج تمام وقت , تعميركار لوازم اداري , تايپيست در تهران اكازيون , استخدام مربي مهدكودك , آگهي استخدام روانشناس بندرانزلي با شرايط استثنائي , استخدام طراح وبسايت , استخدام مربي زبان در يزد خيلي عالي ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.